Pakeliauti ir pasigrožėti rudenėjančiu mūsų kraštu, o kartu ir pasimokyti netradicinėj aplinkoj

2018 m. vasario 24 d.

Kadangi mokytis mokykoje kartais būna nuobodu, taigi su 5a ir 8a klasės mokiais nutarėme pakeliauti ir pasigrožėti rudenėjančiu mūsų kraštu, o kartu ir pasimokyti netradicinėj aplinkoj. Mokiniai gavo matematikos, lietuvių kalbos, anglų kalbos, rusų kalbos, gamtos, dailės užduotis ir nuo ankstaus ryti išvyko ,,mokytis”.

Pamoką pavadinome ,,Graži tu, mano brangi tėvynė”. Dar nespėjus nudžiūti gausiai ryto rasai kopėme į Seredžiaus piliakalnį, aplankėme Veliuonos miestelį, grožėjomės Raudonės pilimi, lipome į apžvalgos bokštą, iš kurio atsivėrė užburianti panorama, vaikštinėjome ant Rambyno kalno, žvalgėmės po Rusnės salą, apie sveiką mitybą ir gyvenseną daug sužinojome Vydūno muziejuje Kintuose, o tada dar laukė Ventės ragas ir paukščių žiedavimas. Įdomu, smagu, nepakartojama – NORIM DAR Su mokiniais kartu keliavo ir padėjo ,,mokytis” anglų kalbos mokytoja D. Grockienė ir lietuvių kalbos mokytoja R. Boreikienė