Savaitės dienos darbo valandos/ |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
Darbo laikas |
8.00- 16.00 |
8.00-15.30 |
8.00-16.30 |
8.-15.00 |
8.00-15.30 |
Pietų pertrauka |
12.00-12.30 |
12.00-12.30 |
12.00-12.30 |
12.00-12.30 |
12.00-12.30 |
mokykloje vaikas susiduria su mokymosi ar kitais sunkumais, kurių jis vienas ar kartu su tėvais nėra pajėgus išspręsti;
Savaitės dienos darbo valandos/ |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
Darbo laikas |
11.00-15.00 |
11.00-15.00 |
11.00-15.00 |
11.00-.14.00 |
11.00-14.00 |
Pietų pertrauka |
- |
- |
- |
- |
- |
gebėjimus);
logopedo pagalbos skyrimas vadovaujantis mokinio įvertinimo informacija, mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų ;
mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų šalinimas, individualių, pogrupinių, grupinių užsiėmimų (pratybų) metu,
mokiniams klausimais;
mokomąją medžiagą ir mokymo priemones;
prevencijos ir jų šalinimo klausimais.
pildo teisės aktuose nustatytus logopedo veiklos dokumentus.
Savaitės dienos darbo valandos/ |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
Darbo laikas (9,00) |
- |
8.00-12.30 |
8.00-12.30 |
- |
- |
Pietų pertrauka |
- |
- |
- |
- |
- |
Specialiosios pedagoginės pagalbos tikslas – užtikrinti specialiųjų poreikių turinčio mokinio ugdymo(si) veiksmingumą.
KONTAKTINĖS VALANDOS
Savaitės dienos darbo valandos/ |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
Darbo laikas |
8.00-15.00 |
8.00- 15.00 |
- |
8.00-13.30 |
|
Pietų pertrauka |
12.30-13.00 |
12.30-13.00 |
- |
12.00-12.30 |
- |
Moksleivių, jų tėvų ar mokytojų konsultavimas.
Psichologinis įvertinimas.
Psichologinis švietimas.
Psichologinių problemų prevencija.
Rengiamos, organizuojamos ir įgyvendinamos prevencinės priemonės bei programos.
(mokymosi motyvacijos, nepažangumo, pamokų nelankymo ir t.t.);
|
Savaitės dienos darbo valandos/ |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
Darbo laikas |
8.00-15.00 |
8.00-15.00 |
8.00-15.00 |
- |
- |
Pietų pertrauka |
12.00-12.30 |
12.00-12.30 |
12.00-12.30 |
- |
- |
Visuomenės sveikatos priežiūros specialisto funkcijos: 1. Sveikatinimo veiklos metodinių konsultacijų mokytojams, mokiniams, jų tėvams teikimas; 2. Informacijos sveikatos išsaugojimo bei stiprinimo klausimais teikimas ir šios informacijos sklaida (mokyklos stenduose, renginiuose ir pan.) mokyklos bendruomenei; 3. Mokyklos sveikatinimo projektų (programų) rengimo inicijavimas ir dalyvavimas juos įgyvendinant; 4. Pagalba mokiniams ugdant sveikos gyvensenos ir asmens higienos įgūdžius; 5. Pagalba kūno kultūros mokytojams komplektuojant fizinio ugdymo grupes, informacijos dėl mokinių galimybės dalyvauti sporto varžybose teikimas kūno kultūros mokytojams; 6. Informacijos apie kasmetinius mokinių sveikatos profilaktinius patikrinimus kaupimas ir apibendrinimas; 7. Asmens sveikatos priežiūros įstaigų specialistų rekomendacijų dėl mokinių sveikatos pateikimas klasės auklėtojui (mokytojams) ir šių rekomendacijų įgyvendinimo priežiūra mokykloje; 8. Dalyvavimas mokyklos socialinės pedagoginės pagalbos teikimo komandoje; 9. Informacijos visuomenės sveikatos centrui teikimas, įtarus užkrečiamąją ligą ar apsinuodijimą mokykloje; 10. Pirmosios medicinos pagalbos teikimas.
Kauno miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuro dietistė Marija Martinkutė, tel.nr. +37061368553, Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.. Darbo laikas III 7:30-16:30, įstaigoje būnu trečiadieniais. Dėl alergijos ir maisto netoleravimo kreiptis į dietistę nurodytais kontaktais.
Šias pareigas, einantis darbuotojas vykdo maitinimo organizavimą ir priežiūrą Kauno miesto savivaldybės ikimokyklinio ir priešmokyklinių ugdymo įstaigoje (-se) (toliau - Įstaiga (-os)) atlikdamas šias funkcijas:
1.1. Įstaigai sudaro perspektyvinį valgiaraštį, atitinkantį galiojančius teisės aktus;
1.2. perspektyvinį valgiaraštį raštu suderina su Įstaigos vadovu ir su kitomis kompetentingomis
institucijomis pagal galiojančius teisės aktus;
1.3. organizuoja pritaikytą maitinimą ir ruošia valgiaraštį vaikams, turintiems sveikatos sutrikimų, atsižvelgiant į tėvų pateiktą prašymą dėl pritaikyto maitinimo ir raštišką gydytojų sveikatos pažymą (forma Nr. E027-1), kurioje turi būti nurodyti alergiški produktai;
1.4. rengia preliminarius ir faktinius dienos valgiaraščius reikalavimus, pagal valgančių vaikų ir darbuotojų skaičių;
1.5. rengia papildomus valgiaraščius reikalavimus, maisto produktams, kurios Įstaiga gauna paramos būdu. Vedą apskaitą vadovaudamasis Įstaigos sudaryta sutartimi su maisto produktų tiekėjais;
1.6. rengia patiekalų technologines korteles ir gamybos technologinius aprašymus;
1.7. siekiant užtikrinti Lietuvos higienos normose numatytų reikalavimų atitinkimą, maisto tvarkymo skyriuose organizuoja ir vykdo periodinius savikontrolės žurnalų patikrinimus, vidaus patikrinimus ir auditus, Biuro direktoriaus patvirtintame maitinimo organizavimo apraše numatytu periodiškumu. Apie pastebėtus pažeidimus informuoja Įstaigos vadovą ir Skyriaus vedėją bei pateikia rekomendacijas trūkumų pašalinimui;
1.8. taiko rizikos veiksnių analizės bei svarbių valdymo taškų sistemos ir geros higienos praktikos reikalavimus maisto tvarkymo skyriuje bei konsultuoja šiame skyriuje dirbantį personalą;
1.9. pagal savo kompetenciją, turimą informaciją, vadovaujantis teisės aktais, reglamentuojančiais maisto žaliavų ir produktų kokybės reikalavimus, stebi, kad iš tiekėjų nebūtų priimami ir nerealizuojami teisės aktų nustatytų reikalavimų neatitinkančios maisto žaliavos ir produktai;
1.10. periodiškai ir/ar esant reikalui prižiūri patiekalų gamybos atitikimą patiekalų technologiniams aprašymams ir konsultuoja Įstaigos personalą patiekalų gamybos technologijos klausimais;
1.11. informuoja Įstaigą apie centralizuotus maisto pirkimus ir rengia Pagrindines sutartis;
1.12. bendradarbiauja su darbuotuojais dalyvaujančiais Įstaigos maitinimo organizavime;
1.13. susidarius situacijai, kai dėl tam tikrų priežasčių neužtikrinamas reikalavimus atitinkantis maitinimo organizavimas ir administravimas, imasi visų būtinų priemonių susidariusiai situacij ai spręsti. Jeigu situacija nesusijusi su tiesioginėmis dietisto funkcijomis, informuoja atsakingą darbuotoją, Skyriaus vedėją ir jei būtina, Įstaigos vadovą;
1.14. vykdo maitinimo stebėseną organizuodamas Įstaigos personalo, Įstaigą lankančių vaikų ir jų tėvų apklausas, bei susirinkimus. Surinktą informaciją ir rezultatus registruoja maitinimo organizavimo tvarkos apraše numatytu būdu ir periodiškumu;
1.15. koreguoja sudarytus perspektyvinius valgiaraščius atsižvelgiant į pasikeitusius teisės aktus, Įstaigos personalo ir Įstaigą lankančių vaikų tėvų pateiktus pastebėjimus ir pasiūlymus, dietetikos mokslo naujoves;
1.16.laikosi konfidencialumo principo ir laiko paslaptyje bet kokią su asmens duomenimis
susijusią informaciją;
1.17. bendradarbiauja su visuomenės sveikatos specialistu, vykdant edukacinę veiklą Įstaigoje sveikatai palankios mitybos klausimais;
1.18. teikia siūlymus Skyriaus vedėjui, Įstaigos vadovui, Biuro direktoriui maitinimo organizavimo klausimais;
1.19. supažindina Įstaigos bendruomenę su galiojančiais teisės aktais, reglamentuojančiais maitinimo priežiūrą ir organizavimą;
1.20. vadovaujasi aktualiais Lietuvos ir Europos sąjungos teisės aktais, maitinimo organizavimo tvarkos aprašu ir Įstaigos vidaus tvarkos taisyklėmis;
1.21. pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus jų atostogų, kvalifikacijos kėlimo ir (ar) laikino nedarbingumo metu;
1.22. užtikrina, kad viešai ir oficialiai reiškiama nuomonė neprieštarautų oficialiai Biuro pozicijai;
1.23. vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Skyriaus ir/ar Biuro veiklos tikslai.