,,DRAUGIŠKOJE SEU DRAMBLIADOJE"

2025 m. balandžio 8 d.

4a klasės mokiniai kasmet dalyvauja VšĮ ,,Pozityvaus ugdymo instituto" ir Lietuvos socialinio emocinio ugdymo asociacijos organizuojamoje ,,DRAUGIŠKOJE SEU DRAMBLIADOJE". Šio renginio metu mokiniai ugdosi penkias pagrindines socialines ir emocines kompetencijas: savimonę, savitvardą, socialinį sąmoningumą, tarpusavio santykius, atsakingų sprendimų priėmimą. Kasdien atlieka savo asmeninę refkeksiją, pasirinkdami įsivertinimui drambliukus, pritaikant ,,Šviesoforo" metodą.


Šiais metais tarpusavio santykių užduotyse mokiniai sudarė ir aptarė ,,Vienybės grandinėlę". Socialinį sąmoningumą ugdėsi įveikdami ,,Mazgo mįslę". Savitvardą lavino efektyviose emocijų valdymo užduotyse. Asmeninės impulsų kontrolės pažinime sudarė ,,Kūno pojūčių žemėlapius".

Kūrė ,,Vertybių miestelio" istoriją, stengdamiesi suvokti savo ir klasės vertybes. Mokėsi atsakingų sprendimų priėmimo, suvaidindami ir analizuodami socialinės sąveikos situacijas. Dalyvavimas šiuose socialinio emocinio ugdymo užsiėmimuose ketvirtokams dar labiau padėjo pažinti vieni kitus, rasti santykį su pačiu savimi, o iškilusias problemas paversti galimybėmis.4a klasės mokiniai kasmet dalyvauja VšĮ ,,Pozityvaus ugdymo instituto" ir Lietuvos socialinio emocinio ugdymo asociacijos organizuojamoje ,,DRAUGIŠKOJE SEU DRAMBLIADOJE". Šio renginio metu mokiniai ugdosi penkias pagrindines socialines ir emocines kompetencijas: savimonę, savitvardą, socialinį sąmoningumą, tarpusavio santykius, atsakingų sprendimų priėmimą. Kasdien atlieka savo asmeninę refkeksiją, pasirinkdami įsivertinimui drambliukus, pritaikant ,,Šviesoforo" metodą.
Šiais metais tarpusavio santykių užduotyse mokiniai sudarė ir aptarė ,,Vienybės grandinėlę". Socialinį sąmoningumą ugdėsi įveikdami ,,Mazgo mįslę". Savitvardą lavino efektyviose emocijų valdymo užduotyse. Asmeninės impulsų kontrolės pažinime sudarė ,,Kūno pojūčių žemėlapius". Kūrė ,,Vertybių miestelio" istoriją, stengdamiesi suvokti savo ir klasės vertybes. Mokėsi atsakingų sprendimų priėmimo, suvaidindami ir analizuodami socialinės sąveikos situacijas. Dalyvavimas šiuose socialinio emocinio ugdymo užsiėmimuose ketvirtokams dar labiau padėjo pažinti vieni kitus, rasti santykį su pačiu savimi, o iškilusias problemas paversti galimybėmis.